Dressuurlessen

volwassenen
Op donderdagavond van 19:00 tot 20:30 uur krijgen de leden van Beyaert les van Nikki Reimers. Nikki is in het bezit van een Orun niveau 4 diploma en heeft veel ervaring met het geven van lessen aan de beginnende ruiter t/m ZZ niveau.
Springlessen

volwassenen
We zijn op zoek naar enthousiaste ruiters voor de springgroep. Geef je op. Dag en tijd wordt later bepaald.
Ponylessen

kinderen
We zijn op zoek naar enthousiaste ruiters voor de ponylessen. Dressuurles krijg je van Margriet Schouten en springles van Nadine Vervoort. Geef je op. Dag en tijd wordt later bepaald.

Meer weten over Nikki

De paardensportcarrière van Nikki Reimers is al vroeg begonnen. Op 6-jarige leeftijd reed zij voor het eerst op een pony op de manage in Spaarnwoude. In 2004 ging zij op de manege werken en kreeg in 2007 een vaste aanstelling.

Nikki heeft daarna op verschillende stallen gewerkt, waaronder bij stal van Silfhout en hierbij veel ervaring opgedaan.

In 2013 is Nikki voor zichzelf begonnen met het lesgeven en het trainen van paarden voor zichzelf als klanten. Nikki is in het bezit van een Orun niveau 4 diploma en heeft veel ervaring met het geven van lessen aan de beginnende ruiter t/m ZZ niveau. Daarnaast houdt Nikki zich bezig met het zadelmak maken, het africhten en het klaar maken voor IBOP of andere jonge paardenwedstrijden, het behalen van de sportpredicaten en de verkoop.

Zelf traint zij bij Johan Hamminga in Elspeet. Meerdere paarden heeft zij opgeleid en uitgebracht op wedstrijden in de basis en subtop. Nikki staat met haar paarden gevestigd in de Westbeemster.